Despre

”Eu te-am făcut, tu te omori?!?” – de la viral la vindecare

Cu două săptămâni înainte de începerea construcției celui mai mare spital de psihiatrie pediatrică din România, Fundația Metropolis a lansat una dintre cele mai puternice campanii de conștientizare despre sănătatea mintală a copiilor și adolescenților: „Eu te-am făcut, tu te omori?!?”

Campania a debutat cu un mesaj șocant, afișat pe panouri outdoor, în online și pe rețelele sociale, care a stârnit reacții, discuții și controverse. Textul scurt – „Eu te-am făcut, tu te omori?!?” , a fost gândit ca un strigăt al generației de părinți care nu înțeleg încă drama prin care trec copiii lor. A fost o oglindă pusă în fața societății.

Timp de două săptămâni, teaserul a devenit viral: oamenii au discutat, au interpretat, s-au revoltat sau s-au întrebat ce mesaj se ascunde în spatele acestor cuvinte. Tocmai asta și-a propus campania, să scoată la suprafață disconfortul, rușinea, neînțelegerea și tăcerea din jurul depresiei și suicidului la adolescenți.

Pe 10 octombrie 2025 , de Ziua Mondială a Sănătății Mintale, a venit și reveal-ul : imaginea completă, cu mesajul „Eu te-am făcut, tu te omori?!? Cu ei te salvez.”
În acel moment, românii au aflat despre lansarea proiectului Fundației Metropolis – construcția primei Clinici de Psihiatrie Pediatrică moderne din România, în curtea Spitalului „Prof. Dr. Alexandru Obregia”.

Campania, derulată de Fundația Metropolis, prin inițiativa #SpitalePubliceDinBaniPrivați, a fost concepută ca o declarație curajoasă: nu mai putem ignora sănătatea mintală a copiilor noștri.

Mesajul vizual și emoțional a legat durerea reală de o soluție concretă, construirea unei clinici care să ofere copiilor șansa la viață, echilibru și tratament demn.
„Ne-am dorit să zguduim, nu să șocăm gratuit. Să-i facem pe oameni să se oprească din scroll, din rutină, din indiferență. Pentru că în spatele fiecărui caz de depresie sau suicid la adolescenți se ascunde o familie care nu a știut cum să ajute. Acum le oferim un loc unde ajutorul există”, spune Codin Maticiuc , președintele Fundației Metropolis.

Campania a fost susținută vizual de culorile identitare ale proiectului – roșu și negru, simbol al urgenței și al realității crude din spitalele de psihiatrie, transformat în apel la viață, la acțiune și la implicare.

Prin forța mesajului și contextul lansării, „Eu te-am făcut, tu te omori?!?” a devenit mai mult decât o campanie – a devenit o conversație națională despre sănătatea mintală. O conversație care continuă, în fiecare zi, pe șantierul unde prinde contur spitalul ce va salva viețile copiilor care, până acum, au fost lăsați să lupte singuri.

Din aceeasi categorie
  • image

    Ioana State și Codin Maticiuc se vând!

  • image

    Ion Țiriac candidează la alegerile prezidențiale!

  • image

    Donează 10 Euro/lună prin SMS și poți primi un Mitsubishi Space Star

  • image

    A avut tot ce voia, mai puțin ce-i trebuia

  • image

    Refugiați ucraineni

  • image

    RENOVEAZĂ CU STIL

  • image

    Dăruiește ziua ta, BroMania

  • image

    Împreună strigăm AJUTOR!

  • image

    Sărăcește-l pe Țiriac. Episodul 2.

  • image

    Dăruiește fără DAR

  • image

    Ioana State și Codin Maticiuc se vând!

  • image

    Ion Țiriac candidează la alegerile prezidențiale!

  • image

    Donează 10 Euro/lună prin SMS și poți primi un Mitsubishi Space Star

  • image

    A avut tot ce voia, mai puțin ce-i trebuia

  • image

    Refugiați ucraineni

  • image

    RENOVEAZĂ CU STIL

  • image

    Dăruiește ziua ta, BroMania

  • image

    Împreună strigăm AJUTOR!

  • image

    Sărăcește-l pe Țiriac. Episodul 2.

  • image

    Dăruiește fără DAR

Istoric campanii

Filtreaza dupa categorie

image

Loteria Română s-a alăturat Fundației Metropolis

image

Fundația Metropolis și Kaufland susțin inovația în medicină

image

Lumea activităților sociale în parteneriat

image

Campanie Centrul de consiliere și sprijin pentru tineri

image

Campanie Centrul de zi pentru copii și părinți

image

UPS România și Fundația Metropolis

image

Porsche România și Fundația Metropolis

image

Renovarea Blocului Alimentar din cadrul SUUB

image

MaxBet România

image

Allianz-Țiriac Asigurări

image

Allianz Țiriac x Fundația Metropolis

image

Adobe România x Fundația Metropolis

image

Adobe România

image

Blocul Alimentar al SUUB

image

Sports Festival, al doilea pentru Cluj

image

TIFF

image

Untold Univers

image

”Eu te-am făcut, tu te omori?!?” – de la viral la vindecare

image

Ioana State și Codin Maticiuc se vând!

image

Ion Țiriac candidează la alegerile prezidențiale!

image

Donează 10 Euro/lună prin SMS și poți primi un Mitsubishi Space Star

image

A avut tot ce voia, mai puțin ce-i trebuia

image

Refugiați ucraineni

image

RENOVEAZĂ CU STIL

image

Dăruiește ziua ta, BroMania

image

Împreună strigăm AJUTOR!

image

Sărăcește-l pe Țiriac. Episodul 2.

image

Dăruiește fără DAR

Istoric campanii

Filtreaza dupa categorie

image

Loteria Română s-a alăturat Fundației Metropolis

image

Fundația Metropolis și Kaufland susțin inovația în medicină

image

Lumea activităților sociale în parteneriat

image

Campanie Centrul de consiliere și sprijin pentru tineri

image

Campanie Centrul de zi pentru copii și părinți

image

UPS România și Fundația Metropolis

image

Porsche România și Fundația Metropolis

image

Renovarea Blocului Alimentar din cadrul SUUB

image

MaxBet România

image

Allianz-Țiriac Asigurări

image

Allianz Țiriac x Fundația Metropolis

image

Adobe România x Fundația Metropolis

image

Adobe România

image

Blocul Alimentar al SUUB

image

Sports Festival, al doilea pentru Cluj

image

TIFF

image

Untold Univers

image

”Eu te-am făcut, tu te omori?!?” – de la viral la vindecare

image

Ioana State și Codin Maticiuc se vând!

image

Ion Țiriac candidează la alegerile prezidențiale!

image

Donează 10 Euro/lună prin SMS și poți primi un Mitsubishi Space Star

image

A avut tot ce voia, mai puțin ce-i trebuia

image

Refugiați ucraineni

image

RENOVEAZĂ CU STIL

image

Dăruiește ziua ta, BroMania

image

Împreună strigăm AJUTOR!

image

Sărăcește-l pe Țiriac. Episodul 2.

image

Dăruiește fără DAR

Propuneri

Propune propria campanie